Liebster Blog Award

• sobota, 6 grudnia 2014
Dzisiejszy post jest nietypowy i nie dotyczy pielęgnacji włosów. Chciałam napisać Wam o nominowaniu mnie do Liebster Blog Award przez Szmaragd. Dziękuję Kochana!



Czym jest Liebster Blog Award?

To zabawa, która polega na nominowaniu innego blogera za dobrze wykonywaną pracę. Może pomóc wypromować się mniejszym i nieznanym blogom. Po odebraniu nominacji trzeba odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która przyznała nam tę nagrodę. Jeśli chcemy również możemy nominować innych i zadajemy im 11 pytań. A teraz pytania od Szmaragd:



1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Chciałam spróbować czegoś nowego. Jednym słowem - ciekawość. A poza tym chęć podzielenia się moimi pomysłami i radami dotyczącymi pielęgnacji włosów :)



2. Bez czego nie mogłabyś żyć?

Bez ludzi. Nie wyobrażam sobie być jedyną osobą na świecie. Nie przeżyłabym chyba nawet jednego dnia. Nie miałabym z kim rozmawiać, a przecież jestem okropną gadułą :D



3. Ulubiona pora roku? I dlaczego

Lato, dlatego że wtedy się urodziłam. Poza tym to ciepła i słoneczna pora roku. No i wakacje!



4. Jak lubisz spędzać czas wolny?

Spotkania z przyjaciółmi, zakupy, pielęgnacja włosów i pisanie postów dla Was :)



5. Miejsce na świecie, które Cię oczarowało?

Włochy! A dokładniej Asyż. Piękna zabudowa, a w dodatku jest tam gorąco i słonecznie <3



6. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?

Telefon :)



7. Jakie blogi lubisz przeglądać?

www.anwen.com
www.szmaragdowy-deszcz.blogspot.com
www.paulinaschoice.blogspot.com
www.rominikaa.blogspot.com
www.zakrecone-kolko.blogspot.com
www.capigliatura.blogspot.com
www.henri-and-her-hair.blogspot.com
www.czella84.blogspot.com
www.shirley-valentine.blogspot.com
www.rzetelne-recenzje.blogspot.com
www.kobiety-dla-was.blogspot.com

8. Twoje sposoby na nudę? 

To samo co w punkcie 4 i może jeszcze gotowanie? Uwielbiam gotować!



9. Gdy nie ma prądu ... ??

Zapalam wszędzie świeczki i jeśli jest wieczór to idę się kąpać, a jeśli nie to robię herbatę i coś do jedzenia :)



10. Ulubione danie?

Jest ich wiele. Nie mam jednego :) Pierogi (owocowe, z kapustą i grzybami), spaghetti, risotto, różne ciasta ;)



11. Lubisz swoją pracę?

Nie pracuję :) Jestem uczennicą :)




Zostałam również nominowana przez Cud miód i kokosy. A więc teraz porcja pytań właśnie od niej:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?

Jak wyżej: z ciekawości.



2. Skąd czerpiesz inspiracje?

Inspiruje mnie moja przyjaciółka, która ma wiele problemów urodowych i często prosi mnie o pomoc.



3. Co lub kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?

Ukochaną osobę i duuużo jedzenia :)



4. Psy czy koty?

Jedno i drugie. Wszystkie zwierzęta potrafią kochać równie mocno ;)



5. Jaki jest twoim zdaniem najlepszy film (lub książka)?

Filmów jest wiele, ale "Trzy metry nad niebem" (wersja hiszpańska), "21 i 22 Jump Street", seria "Szybcy i wściekli".



6. Twoje ulubione miejsce do przesiadywania na co dzień to?

Mój pokój :)


7. Czy myślisz, że kiedyś przestaniesz pisać?

Napewno to nastąpi, ale nie za szybko :)



8. Najlepszy kosmetyk jaki kiedykolwiek miałaś.

Jest ich wiele. Poza tym nie jestem wybredna w tej kwestii.



9. Najgorszy kosmetyk jaki kiedykolwiek miałaś.

Chyba takiego nie było... hmm, zawsze sprawdzam składy produktów i czytam recenzje przed każdym zakupem. Dlatego właśnie nie trafiam na buble :)



10. Jakie umiejętności chciałabyś w sobie rozwinąć?

Chciałabym nauczyć się lepiej prowadzić bloga (grafika), zacząć szyć i ładniej się malować, ale nie jest tak źle ;)


11. Czy jest ktoś na kim się wzorujesz, kim się inspirujesz?

Pytanie 2 :)




Ja natomiast nominuję:


www.kobiety-dla-was.blogspot.com
www.paulinaschoice.blogspot.com
www.rominikaa.blogspot.com
www.zakrecone-kolko.blogspot.com
www.capigliatura.blogspot.com
www.henri-and-her-hair.blogspot.com
www.czella84.blogspot.com
www.shirley-valentine.blogspot.com
www.rzetelne-recenzje.blogspot.com


Moje pytania dla Was:

1. Czy lubisz blogować?

2. Co jest Twoją pasją?
3. Skąd wziął się pomysł na blogowanie?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
5. Lista ulubionych blogów, które czytasz :)
6. Ulubiony kolor?
7. Opisz swój ideał drugiej połówki.
8. Ulubione słodycze?
9. Wolisz, gdy jest gorąco czy zimno? Dlaczego?
10. Jak jest Twoje największe marzenie?
11. Co sprawia Ci największą radość?


Życzę Wam miłej zabawy! 



tyśka

4 komentarze

  1. Dziękuję za nominację, ale już jakiś czas temu zostałam otagowana. ;]
    Mimo to, chętnie odpowiem na pytania:
    1. Uwielbiam. ;]
    2. Moją pasją jest blogowanie, taniec, śpiew i podróże.
    3. Niejednokrotnie podchodziłam do blogowania, lecz za każdym razem poprzestawałam na kilku wpisach i rezygnowałam. Tym razem postanowiłam opisać to, co lubię i jak na razie nie zamierzam poprzestawać.
    4. W wolnym czasie lubię przeglądać blogi, Yt, słuchać muzyki i oglądać "Jak poznałem waszą matkę".
    5. Jest ich naprawdę dużo. ;] Na samej liście czytelniczej wyświetla się ich ok. 20, a nie jest to nawet połowa tych, które lubię poczytać.
    6. Niebieski, a dokładnie turkusowo-lazurowy. :D
    7. Wyższy ode mnie o min. 1 cm, starszy o min. 1 dzień oraz spontaniczny.
    8. Każde, ale najbardziej lubię praliny nadziewane likierem adwokatowym.
    9. Wolę kiedy jest gorąco, ponieważ uwielbiam pływać w morzu. Jednak kocham też śnieg, ale nie znoszę zimna. :>
    10. Wyjechać do USA.
    11. Największą radość sprawia mi usłyszenie ulubionych piosenek sprzed kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje ;) Jutro się za to zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana za nominację :* Już raz byłam otagowana, więc dodam Twoje pytania, do tych na,które już odpowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Merci! :) Jak tylko będę miała czas, zbiorę się i odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. Cieszę się z każdego komentarza i staram się na wszystkie odpowiedzieć :) Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz wyrazić swoje zdanie skomentuj lub napisz na mój e-mail. Nie bój się, nie gryzę, a czasami nawet potrafię pomóc ♥

SZABLON BY: PANNA VEJJS.