Rokitnikowe trio na moich włosach + RABAT DLA WAS NA ZAKUPY | NDW 57

• poniedziałek, 8 lutego 2016
Witajcie kochane :) Dzisiaj przygotowałam dla Was post o moich nowościach w łazience - serii rokitnikowej składającej się z 3 produktów: szamponu, balsamu oraz maski. Te 2 ostatnie kosmetyki wybrałam w wersji do włosów suchych i normalnych, które mają zapewnić naszym włosom intensywne nawilżenie. W przypadku szamponu wybór padł na produkt do przetłuszczających się i normalnych skalpów z głębokim oczyszczeniem. Strasznie się cieszę, że w końcu mam te produkty. Nie ukrywam, że od dawna się na nie czaiłam, więc jestem szczęśliwa, że w końcu mogę je przetestować, poznać nowe rosyjskie kosmetyki oraz być może znaleźć nowych ulubieńców. Dzisiejszy post jest przedwczesną niedzielą dla włosów, ponieważ nie mogłam czekać aż do niedzieli, żeby sprawdzić działanie tej serii na sobie!

Muszę przyznać, że kiedy powąchałam szampon byłam oczarowana, ale niestety balsam i maska nie pachną już tak cudnie jak pierwszy produkt. Natura Siberica wypuściła 2 serie rokitnikowe: głębokie oczyszczenie i głębokie nawilżenie, stąd pewnie różnice w składach i również w zapachu. Niemniej jednak nie ostudziło to mojego zapału. Postanowiłam zaryzykować i tego dnia użyć tylko tych 3 produktów :)

Włosy standardowo zmoczyłam i nałożyłam na nie balsam rokitnikowy na około 20 minut przed myciem. Po tym czasie skalp umyłam nowym szamponem, a długość włosów spływającą pianą. Zawsze tak robię :) Muszę przyznać, że szampon dobrze się pieni, a zapach... naprawdę mi się podoba :) Na koniec nałożyłam maskę na włosy od ucha po końcówki. Trzymałam ją zdecydowanie dłużej niż balsam, coś około 40 minut. Następne zmyłam maskę, odcisnęłam włosy z nadmiaru wody, owinęłam w ręcznik, a potem dałam im swobodnie wyschnąć. Byłam bardzo ciekawa efektów, więc po wyschnięciu włosiąt faktycznie zaskoczona. 

Włosy niesamowicie się ujarzmiły, wygładziły oraz nabrały mocniejszego blasku. Skóra i włosy są dobrze oczyszczone, nic mnie nie swędzi, nie drapie. Całość prezentuje się naprawdę fajnie. Włosy są lekkie i miękkie, o dziwo nie musiałam ich czesać tyle co zawsze w ciągu dnia, ponieważ mniej się kołtuniły i zbijały w strąki. Były puszyste, ale lubię taką puszystość. Nie jest to puszek, tylko taka puszystość połączona z lejącymi włosami. Jak na pierwsze próby jestem bardzo zadowolona :)

Mam zamiar dalej testować tą serią i wycisnąć z niej jak najwięcej się da. Jestem ciekawa, czy i Wy używałyście tych produktów i jeśli tak to koniecznie napiszcie, jak się sprawdzały :) Postaram się jeszcze o nich napisać.

Póki co mogę powiedzieć, że jestem zadowolona i jeśli i Wy myślicie nad zakupem tej serii to mam dla Was RABAT. W sklepie STREFAURODY.PL na hasło TYSKA macie zniżkę 10% w kategorii WŁOSY do końca lutego. Znajdziecie tam wiele produktów do pielęgnacji całego ciała, twarzy, włosów, paznokci, higieny, makijażu i wielu innych.

PRODUKTY, KTÓRYCH UŻYŁAM ZNAJDZIECIE TUTAJ:

  • ♥ Szampon Głębokie Oczyszczenie | Pielęgnacja do włosów normalnych i przetłuszczających się 400 ml | KLIK
  • ♥ Odżywka Intensywne Nawilżenie do włosów suchych i normalnych 400 ml | KLIK
  • ♥ Maska Głębokie Nawilżenie do włosów suchych i normalnych 300 ml | KLIK

Więcej produktów znajdziecie na stronie sklepu




Pozdrawiam,
Patrycja

29 komentarzy

  1. śliczne masz włoski :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar z niej skorzystać ,ale sama nie wiem co wybrać, tyle tego jest :)

      Usuń
  3. Ale śliczne włosy :D Nie miałam tych kosmetyków, ale rosyjskie produkty zazwyczaj dobrze się u mnie sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ta seria zapowiada się obiecująco :) Oby tak dalej ;)

      Usuń
  4. Piękne są i zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dawno dobrze nie wyglądały ;)

      Usuń
  5. Wygląda całkiem kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki rosyjskie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy :) Kosmetyki z tej serii kuszą mnie już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusila i firma, i te produkty. Teraz testuję i coś czuję, że będzie się nie zawiodę :)

      Usuń
  8. Kurczę miałam ostatnio w reku te szampony,maski i inne kosmetyki tej firmy,ale bałam się,że znowu będzie jakaś nie miła niespodzianka.Łupież,przetłuszczanie co się zawsze zdarza ,gdy myję włosy jakimś nowym szamponem.Cena kusiła,bo 12zł za taką butlę to cena ok,ale jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sama zdecydować, ale Natura Siberica stawia na zioła w składach i naturalne ekstrakty, więc jeśli twój skalp ich nie lubi, to myślę, że nie warto kupować. Co innego jeśli wymaga odpowiedniego traktowania, lubi delikatność, ale przy tym też dobre oczyszczenie. Moje włosy nadal są świeże, po 2 dniach, są tylko małe oznaki przetłuszczenia :) Myślę, że szampon będzie naprawdę fajny, ja bym zaryzykowała, jeśli tylko lubisz się ze składnikami w tym produkcie :) Jak nie to zawsze zostaje maska i balsam.

      Usuń
    2. Te kosmetyki są świetne i mnie, wrażliwą na wiele rzeczy i kosmetyków, nie uczuliły! Sprawdzają się genialnie :D

      Usuń
  9. Efekt bardzo mi się podoba. Z chęcią sprawdzę na własnych włosach jak u mnie się sprawdzi trio;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty świetne :) i z chęcią skorzystam ze zniżki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie włosy aaach :) Też uwielbiam miękkość i gładkość włosów po umyciu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam maskę ,ale jakoś moje włosy się z nią nie polubiły ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wygladaja :) Mialam ta maske i tez sie z nia polubilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włoski, błyszczą i są gęste :) Znakomicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt! Długo czaję się na te kosmetyki, więc zniżka to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i bardzo lubiłam tą serię :)P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. Cieszę się z każdego komentarza i staram się na wszystkie odpowiedzieć :) Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz wyrazić swoje zdanie skomentuj lub napisz na mój e-mail. Nie bój się, nie gryzę, a czasami nawet potrafię pomóc ♥

SZABLON BY: PANNA VEJJS.